0
0 ilość produktów

Brak produktów w koszyku

Zaznacz stronę

Koszt, termin i sposoby dostawy

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
1.1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
1.2. Transport własny Sprzedawcy na terenie Gorzowa Wlkp.
1.3. Odbiór osobisty pod adresem: ul. Kokosowa 6, 66-415 Wojcieszyce. – w Dni Robocze w godzinach od 09:00 do 17:00.
2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

PRZESYŁKA PŁATNA Z GÓRY

Kurier DPD – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – koszt dostawy 13,00 zł – powyżej 300 zł transport GRATIS
Transport na terenie Gorzowa Wielkopolskiego – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – zamówienie do 100 zł – koszt dostawy 5,00 zł, powyżej 300 zł transport GRATIS
Odbiór osobisty – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – koszt odbioru 0 zł

PRZESYŁKA PŁATNA PRZY ODBIORZE

Kurier DPD – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – koszt dostawy 15,00 zł – powyżej 300 zł transport GRATIS
Transport na terenie Gorzowa Wielkopolskiego – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – zamówienie do 100 zł – koszt dostawy 5,00 zł, powyżej 300 zł transport GRATIS
Odbiór osobisty – przybliżony czas realizacji 1/2 dni robocze – koszt odbioru 0 zł

DRODZY KLIENCI

Zwracamy się do Państwa z prośbą o sprawdzenie stanu przesyłki w chwili jej dostarczenia w obecności Kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o zwrócenie się do Kuriera o sporządzenie protokołu szkody.
Protokół ten jest zgodnym oświadczeniem stron i zawiera między innymi opis uszkodzeń.
Sporządzenie tego dokumentu umożliwi nam zwrócenie się do Firmy kurierskiej o odszkodowanie i ułatwi dochodzenie roszczeń wobec przewoźnika. Brak zgłoszenia zastrzeżeń przez Państwa przy przyjęciu paczki praktycznie zamyka nam drogę reklamacyjną w stosunku do przewoźnika.
Spełnienie lub nie powyższej prośby w żaden sposób nie wpływa na realizację Państwa uprawnień z tytułu reklamacji towaru na podstawie niezgodności towaru z umową, czy też możliwości odstąpienia od umowy, tj. w szczególności postanowień REGULAMINU naszego sklepu w zakresie POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO (pkt. 7) oraz PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (pkt. 8)
Będziemy wdzięczni za pomoc.